Uw bestelling
Op onze site werken we er aan om het bestelproces zo makkelijk en leuk mogelijk te maken. We proberen zoveel mogelijk te automatiseren, zodat u zo min mogelijk hoeft te doen. Zo berekent ons bestelsysteem automatisch de verzendkosten. Daarnaast is het mogelijk om een account aan te maken.
Als ik plant X bestel, krijg ik dan de plant op de foto?
De foto's worden gemaakt van onze eigen producten. We proberen hierbij een representatief product te nemen voor de foto. In andere woorden, we pakken niet de mooiste, maar degene die de planten het best kan vertegenwoordigen. Het product wat bij u geleverd wordt zal daarom altijd vergelijkbaar zijn met het product op de foto. Let op! Planten zijn echter levende producten. Ze groeien en ontwikkelen, waardoor planten er uiteindelijk altijd anders uit kunnen komen te zien.
Kan ik een foto ontvangen van de plant die ik bestel?
Helaas is het niet mogelijk om foto's te nemen van planten. We proberen een representatieve foto te nemen van producten, zodat u een goed beeld heeft van het product. Voor planten met een waarde van € 250,- kunnen wij buiten het seizoen (september-februari) om een foto maken. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Van maart t/m augustus is daar helaas geen mogelijkheid voor.
Kan ik planten reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om planten te reserveren.
Kan ik mijn order aanpassen na het plaatsen van mijn order?
Helaas is het niet mogelijk om uw order nog aan te passen.
Krijg ik een track & trace?
U krijgt een track & trace voor uw pakket en u wordt per mail op de hoogte gebracht van status updates omtrent uw order.
Kan ik een bezorgdag of levertijd kiezen?
Helaas is het niet mogelijk een bezorgdag of levertijd te kiezen.
Uw eigen account
Met een account kunt u onder andere uw geschiedenis in zien en kunt u uw eigen verlanglijst bijhouden. Zo kunt u gemakkelijk producten terugvinden als u op een later moment terugkomt. Uw gegevens worden ook opgeslagen, zodat u uw gegevens niet iedere keer opnieuw hoeft in te vullen. Mocht een product uitverkocht zijn, dan is de kans groot dat het toch terugkomt. Daarom kunt u uzelf ook inschrijven bij een product - mocht het product weer op voorraad zijn, dan zal ons systeem u hierover een mail sturen. Een account aanmaken is geheel kosteloos. Een account aanmaken is geen verplichting; u kunt ook als gast bestellen.Als ik plant X bestel, krijg ik dan de plant op de foto?
De foto's worden gemaakt van onze eigen producten. We proberen hierbij een representatief product te nemen voor de foto. In andere woorden, we pakken niet de mooiste, maar degene die de planten het best kan vertegenwoordigen. Het product wat bij u geleverd wordt zal daarom altijd vergelijkbaar zijn met het product op de foto. Let op! Planten zijn echter levende producten. Ze groeien en ontwikkelen, waardoor planten er uiteindelijk altijd anders uit kunnen komen te zien.
Kan ik een foto ontvangen van de plant die ik bestel?
Helaas is het niet mogelijk om foto's te nemen van planten. We proberen een representatieve foto te nemen van producten, zodat u een goed beeld heeft van het product. Voor planten met een waarde van € 250,- kunnen wij buiten het seizoen (september-februari) om een foto maken. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Van maart t/m augustus is daar helaas geen mogelijkheid voor.
Kan ik planten reserveren?
Helaas is het niet mogelijk om planten te reserveren.
Kan ik mijn order aanpassen na het plaatsen van mijn order?
Helaas is het niet mogelijk om uw order nog aan te passen.
Krijg ik een track & trace?
U krijgt een track & trace voor uw pakket en u wordt per mail op de hoogte gebracht van status updates omtrent uw order.
Kan ik een bezorgdag of levertijd kiezen?
Helaas is het niet mogelijk een bezorgdag of levertijd te kiezen.